بیسکویت مادر از چند ماهگی میش داد

۴ پاسخ

اصلا ندین وزنی به بچه نمی‌ده فقط شکم سیرکن هست

اصلا ارزش غذایی ندارع

۶ ماهگی
ولی ندی بهتره

من یه وقتایی واسه تنوع ب دخترم میدم خیلی هم دوسداره

سوال های مرتبط

مامان شیرینی❤️ مامان شیرینی❤️ ۱۵ ماهگی
مامان مهیار 💙 مامان مهیار 💙 ۱۳ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری
مامان آلوچه🫠 مامان آلوچه🫠 ۱۱ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی