براوقتی مهمونی هستی یابیرون بچه بهانه میگیره یاگشنه هست خوبه ولی من هنوزندادم
من دختر بزرگم ۸سالشع هنوز بهش بیسکویتت مادر ندادم
دختر سه سالمم همینطور
این بچمم همینه نمیدم
من از۴ماهگی دادم
ارزش غذایی کی میگه نداره
اتفاقا ارزش غذایی ام داره برا میان وعده خوبه من با شیرخشک قاطی میکنم میدم
نده اصلا ارزش غذایی نداره
۶ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.