سلام بیسکویت مادر از چند ماهگی می‌دین

۵ پاسخ

براوقتی مهمونی هستی یابیرون بچه بهانه میگیره یاگشنه هست خوبه ولی من هنوزندادم

من دختر بزرگم ۸سالشع هنوز بهش بیسکویتت مادر ندادم
دختر سه سالمم همینطور
این بچمم همینه نمیدم

من از۴ماهگی دادم
ارزش غذایی کی میگه نداره
اتفاقا ارزش غذایی ام داره برا میان وعده خوبه من با شیرخشک قاطی میکنم میدم

نده اصلا ارزش غذایی نداره

۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان مهیار 💙 مامان مهیار 💙 ۱۳ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری
مامان شیرینی❤️ مامان شیرینی❤️ ۱۵ ماهگی