مامانا بیسکویت مادر از چند ماهگی میدن بچه

۲ پاسخ

نده گلم خاصیتی نداره قندش ضرره فقط

بیسکوییت مادر اصلا مناسب نیس برای بچه ها هم بی خاصیت هم ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان شیرینی❤️ مامان شیرینی❤️ ۱۵ ماهگی
مامان ❤️ نینی❤️ مامان ❤️ نینی❤️ ۷ ماهگی
مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی