۴ پاسخ

من شنیدم بیسکوییت مادر اصلن ارزش غذایی نداره و واسه بچه یبوست میاره

اصن ارزش غذایی نداره

سوال منم‌هست .دیروز بهش دادم‌

من رفتم بهداشت گفتن 6ماهگی میتونی بدی اونم میان وعده

سوال های مرتبط

مامان شیرینی❤️ مامان شیرینی❤️ ۱۵ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ مامان آريانا 🧚🏻‍♀️❤ ۶ ماهگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری