۱ پاسخ

من که تا الان بهش ندادم چون تحقیقاتی که کردم داخلش گلوتن داره تخم مرغ داره نگهدارنده داره بیسکویت های خارجی خوبن

سوال های مرتبط

مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری
مامان مهیار 💙 مامان مهیار 💙 ۱۳ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی