بیسکویت مادر از چند ماهگی میدن به نوزاد

۵ پاسخ

من از چهار ماهگی دادم

من گاهی وقتا بهش میدم تازگیا

دکتر تغدییه ب من گف نده هم مواد نگه دارنده بالا داره هم قند خودت نگاه ب تاریخش بنداز ببین جقدر طولانیه

ندی بهتره

ما قرار شد ندیم چون ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان مهیار 💙 مامان مهیار 💙 ۱۳ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان شیرینی❤️ مامان شیرینی❤️ ۱۵ ماهگی