۷ پاسخ

هرچی ندی بهتره
خاصیتی نداره فقط شکر و مواد نگهدارندس
سرلاک بدی بهتره حداقل اهن و انواع ویتامین داره

والا بهداشت بهم گفت بده با شیجر خودت یا شیر خشک قاطی کن

من از ۵ ماه با شیر پاستوریزه پرچرب قاطی میکردم میدادم.الان ۸ ماهشه دیگه نمیخوره اونجوری.

از شش ماه بدی

بدترین چیز

من نمیدم ارزش غذایی نداره قندهم داره

اصلا ارزش غذایی ندارع

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خوشمزه مامان شوکولات خوشمزه ۱۱ ماهگی
مامان سیوان مامان سیوان ۸ ماهگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهیار 💙 مامان مهیار 💙 ۱۳ ماهگی