میتونم بیسکویت مادر بدم بچم !

۴ پاسخ

نه بابا اصلا خوب نیست اونم تو این سن

بنظرم خیلی چربه جدای از قند زیادش

من میدادم خوب بود دوست هم داشت دخترم فقط تنها مشکل این بود که ادرارش کم شده بود

نه عزیزم
آخه بیسکوییت چرا باید بخوای بدی تو این سن

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان🫅🧸🩵 مامان شاهان🫅🧸🩵 ۸ ماهگی