مامانا بیسکویت مادر میتونم بدم ؟؟

۵ پاسخ

منم میدم وقتایی ک حال ندارم چیزی درست کنم

ارزش غدایی نداره قند داره

من میدم

من از ۸ ماهگی ۹ ماهگی دادم
کلا یکی دو بسته براش خریدم دیگ هم ندادم هنوز

میتونی
ولی ندی بهتره ارزش غذایی نداره اصلا

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سیوان مامان سیوان ۸ ماهگی
مامان شاهان🫅🧸🩵 مامان شاهان🫅🧸🩵 ۸ ماهگی