۴ پاسخ

نه شکر و مواد نگه دارنده داره اصلا خاصیت ندارع

توی روبیکا 🍐 غذای نی نی 🍐 رو سرچ کن کلی غذای متنوع داره گلم
کانالش تازه کاره لطفاً حمایتش کنید کلی ایده غذا می‌زاره هر روز پروفایلش هم عکس غذای کودکه لینکش هم میزارم
@NINIFODI

من بعضی وقتها میدم

چرا بدی عزیزم هیچ ارزش غذایی نداره،همون فرنی رو بدی خییییلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرازوتودلیم مامان آرازوتودلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی