۸ پاسخ

کاش ندی. دختر من عادت کرده تا الان🙄

از وقتی کمکی شروع کنی میشه داد
تو سایتش که زده بود ارزش غذایی زیادی داره کلی ویتامین زده بود براش
حالا بازم میخوای از دکتری چیزی بپرس

سعی کن چیزایی ک ارزش غذایی دارن بدی الکی شکم بچه رو با بیسکویت و لعاب برنج و اینا پرنکن
دختر من الان دوسالشه هنوز بیسکویت نخورده

اول تخم مرغ رو تست کن همخ بیسکوییتا تخم مرغ دارن

نده تا یک سالگی کلا خوراکی نده بچه گناه داره

بیسکویت مادر ندی کلا بهتر بچه اسهال میگیره

کلا ندید بهتره
ارزش غذایی نداره که

من ک از ۴.۵ماهگی دادم

سوال های مرتبط

مامان آرازوتودلیم مامان آرازوتودلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ❣️دل‌آرا❣️ مامان ❣️دل‌آرا❣️ ۱۶ ماهگی