۵ پاسخ

شنیدم بیسکویت مادر اصلا خوب نیست

بیسکوییت ارزش غذایی نداره
بجاش فرنی و حریره و اینا بده

من ک امشب ساحل دو بردم دکتر گفت حتما باید غذای کمکی رو شروع کنم
دختر منم ۱۰ روز بعد میشه ۶ماهه
دیگه باید بهشون غذا بدیم

کمکی رو باچیزای سبک تر شروع کنی بهتره

من هنوز ندادم ب دخترم
ولی وقتی بهش کمکی شروع کردی دیگه مشکلی ندارع

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سیوان مامان سیوان ۸ ماهگی
مامان شاهان🫅🧸🩵 مامان شاهان🫅🧸🩵 ۸ ماهگی