۵ پاسخ

زیر یکسال نده کلا شکر و نبات و قند

عزیزم گروه زدم تو روبیکا پر ایده غذایی برا کوچولو دوست داشتی@Massomeh87پیام بده عضوت کنم

نه عزیزم بيسکوئيت خوب نیست اگه وزنش خوبه بهتره تا ۶ ماه تمام فقط شیر خشک یا شیر مادر بخورن

نه نمیشه

بیسکوییت نده ب بچه شکر داره خوب نیست

سوال های مرتبط