خانما میتونم به بچم بیسکویت مادر بدم

۵ پاسخ

اره بده . باموز وشیرخشک قاطیش کن

من میدمش باشیر

مثه اینکه منسوخ شده

قند داره. بهتره زیر یک سال ندی

ارزش غذایی نداره

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ❣️دل‌آرا❣️ مامان ❣️دل‌آرا❣️ ۱۶ ماهگی
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی