سلام خانوما به بچم بیسکویت مادر بدم

۸ پاسخ

من هوناپ میدم خیلی خوبه مخصوص کودکه تایپیکم گذاشتم

من که الان میدم بهش خیلی دوست داره🤣😁

از ۷ ماه میتونی بدی

پودر بیسکوییت فسفوویت بده

درکل ارزش غذایی نداره

تا ۱ سال نه

شکر تا یکسالگی نباید داد اخه

نه زوده

سوال های مرتبط

مامان سیوان مامان سیوان ۸ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ❣️دل‌آرا❣️ مامان ❣️دل‌آرا❣️ ۱۶ ماهگی