۴ پاسخ

بیسکویت خودمون هم که بخوریم از خشکیش خفه میشیم یا میزنه تو گلو،برای بچه این سن هم مناسب نیست زیر ۲ سال نباید به بچه قند و شکر داد

بهترهه خیس شده و نرم شده بدید بخوره

من میشینم جلوش هی میپره گلوش بیرون میارم

من تو شیر میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان شوکولات خوشمزه مامان شوکولات خوشمزه ۱۱ ماهگی