آره من بعضی وقتا مثلا هفته یه دونه یا دوتا به عنوان خوراکی میدم دستش خودش ریز ریز میخوره ، ولی زیاد نده خوب نیست بچه رو بدغذا میکنه
بیسکویت ها مواد نگه دارنده و شکر دارن بنظرم نده ضرر داره
اره میشه باشیر یا اب بده
پسر من ک اصصصصلا دوس نداره طعمشو
آره من ک میدم
با شیرخودم میکس میکنم
آره گلم بده
بله با آب جوش یا شیر میکس کن بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.