خانوما بیسکویت مادرمیتونم بدم بچم؟؟

۷ پاسخ

آره من بعضی وقتا مثلا هفته یه دونه یا دوتا به عنوان خوراکی میدم دستش خودش ریز ریز میخوره ، ولی زیاد نده خوب نیست بچه رو بدغذا میکنه

بیسکویت ها مواد نگه دارنده و شکر دارن بنظرم نده ضرر داره

اره میشه باشیر یا اب بده

پسر من ک اصصصصلا دوس نداره طعمشو

آره من ک میدم
با شیرخودم میکس میکنم

آره گلم بده

بله با آب جوش یا شیر میکس کن بده

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خوشمزه مامان شوکولات خوشمزه ۱۱ ماهگی
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی