۲ پاسخ

من نمیدم ولی میشه با یکم شیر پاستوریزه که جوشوندی له کنی بدی یا با شیر خشک

ارزش غذایی نداره شکر هم داره
منکه تا یکسالگی نمیخوام به دخترم بدم
شما هم خودت میدونی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۷ ماهگی