خانما بیسکویت مادرو چطور بدم ب دخترم

۵ پاسخ

نزار به مزه شیرین عادت کنه بدغذا شه

عزیزم بیسکویت مادر سعی کن ندی

با آب جوش سرد شده

من با شیر خشک یه کم خیس میکردم میدادم

ما با یکم چایی خیس میکردیم میدادیم😂😂

سوال های مرتبط

مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان کوچولوم مامان کوچولوم ۱۳ ماهگی
مامان رقیه خانوم🍬 مامان رقیه خانوم🍬 ۱۴ ماهگی