۴ پاسخ

عزیزم دکتر میگفت بیسکویت مادر ارزش غذایی نداره برای بچه ها مخصوصا زیر یک سال به شدت مضر بازم صلاح خودته گلم

من با خرما شیر موز قاطی میکنم

درخواست دوستی دادم

تو آب جوشیده وسرد شده مثل فرنی رقیق باشه

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی