۸ پاسخ

حاصیت نداره سرلاک بهتره

من نمیدم دکترم گفت خاصیت نداره و قند مصنوعی و سیری کاذب ..خودم سرلاک درست میکنم براش

دیجی کالاهم دارع ولی کلا ی مقدار گرونه ولی خیلی مقویه

تصویر

ندی خیلی بهتره ارزش غذایی نداره از این بگیر براش

تصویر

بله گلم از ۷ ماهگی مجازه

ببخشی عزیزم ولی میتونی بیسکویت سرلاکی بدی
من خودم قبلا میدادم دخترم خوشش میومد ولی دکترش گفت اصلا ندین خیلی ضرر داره می‌گفت هرچی میدی بده جز بیسکویت مادر چون مثل قدیما نیست خیلی مضره

خانوما من ترشحم مثل آب لوله شفاف ولی خیلی زیاد موقعه تخمک گذاری هم نیست یعنی از چیه ؟

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ❣️دل‌آرا❣️ مامان ❣️دل‌آرا❣️ ۱۶ ماهگی
مامان شوکولات خوشمزه مامان شوکولات خوشمزه ۱۱ ماهگی