ارزش عذایی نداره و بنظرم مناسب این سن نیست
بجاش ی چیز بده مقوی باشه
ارزش غذایی نداره همش قنده
دکتر هم میگه تا ۲سالگی ندید
منم چند روزی یه بار به دخترم میدم با شیر خشک قاتی میکنم میخوره
اره من میدم
اره هرازگاهی اشکال نداره بالاخره ک میخاد بخوره
ازه عزیزم میتونی بدی ولی زیاد ن چند وقت یه بار بده
بده خوبه
ارهمیتونی بدی یا با شیر خودت بد یا شیر خشک یا شیر ماجان بده بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.