مامانا می تونم به بچم بیسکویت مادر بدم

۶ پاسخ

نههههههههههههههههه شکر داره شکر تا یه سال ممنوعهعععععععع

با شیر قاطی کن بده

بین ۶تا ۸ شنیدم میشه داد. ولی من خودم به شخصه معتقدم سرلاک و بیسکوییت هم نگهدارنده دارن هم شیرینن عادت میکنه بعدا ممکنه بدغذا بشه.
بازم این عقیده منه .

از من میشنوی نده عادتش نده ب مزه شیرین

مشکلی نداره چه جوری بدم

اره بده

سوال های مرتبط

مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سیوان مامان سیوان ۸ ماهگی