ندادم تاحالا
من اصلا ندادن الان یکم بزرگ تر شده میدم بهوره
بیسکویت خاصیتی نداره عزیزم
چه عجله ایه به دادن خوراکی بی خاصیت؟؟
من پنج ماهگی شروع کردم تا الان چند بار بیسکویت مادر دادم
من اصلا نمیخام بدم چون به پسرمم اصلااااا ندادم
میگن نده شکر خواصیتی نداره
ده بهش حداقل تا یکسال صبر کن
ضرر داره
میگن بده ندی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.