مامانا بچه ها از چند ماهگی بیسکویت مادر دادین بهشون؟

۸ پاسخ

ندادم تاحالا

من اصلا ندادن الان یکم بزرگ تر شده میدم بهوره

بیسکویت خاصیتی نداره عزیزم
چه عجله ایه به دادن خوراکی بی خاصیت؟؟

من پنج ماهگی شروع کردم تا الان چند بار بیسکویت مادر دادم

من اصلا نمیخام بدم چون به پسرمم اصلااااا ندادم

میگن نده شکر خواصیتی نداره

ده بهش حداقل تا یکسال صبر کن
ضرر داره

میگن بده ندی بهتره

سوال های مرتبط

مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان شیرینی❤️ مامان شیرینی❤️ ۱۵ ماهگی
مامان بچه ریس مامان بچه ریس ۱۴ ماهگی