خانما، بیسکویت مادر از چند ماهگی میشع داد؟

۶ پاسخ

دکتر پایان هفت ماهگی هم سرلاک هم بیسکوییت مجاز کرده بعنوان میان وعده

من تاحالا ندادم بچم توهفت ماه هست خیلی چیا دلم میخاد بدمش که ندادمه😥

برای یادگیری جویدن از پایان هشت ماهگی میشه داد

از ۴ ماه دکتر گفت بده بهش

اصلا نده هیچ ارزش غذایی نداره

هیچ ارزش غذایی نداره و پر قنده چرا میخوای بدی

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان شیرینی❤️ مامان شیرینی❤️ ۱۵ ماهگی
مامان مهیار 💙 مامان مهیار 💙 ۱۳ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری