۴ پاسخ

من که تقریبا هفته پیش یه بسته خریدم دو سه باری هم بهش دادم

اره بده من میدم

دکتر بچه های مت گفت میتونم بدم ولی من خودم نمیدم چون کلی افزودنی داره و بر پایه شکر سفید هستش.

ماهی دو سه بار مجازه

سوال های مرتبط

مامان مهیار 💙 مامان مهیار 💙 ۱۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان ماهلین وماهورا مامان ماهلین وماهورا ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی