۳ پاسخ

سلام مامانا اگ عکس اتلیه ای از نی نیتون ندارین.یا عکسی دارین دورش شلوغه.یا نمیخاید زیاد هزینه کنید و عکس طبیعی و قشنگ تحویل بگیرید.فقط با ۵۰ تومن ی عکس ناز تحویلتون میدم .با اجازه از صاحب تاپیک🩷

تصویر

بهتره خود میوه رو بدید چون آبمیوه خیلی قندش زیادتره

ازهفت هشت ماه

سوال های مرتبط

مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 ۱ سالگی