۵ پاسخ

آب سیب واسه رفلاکس خیلی خوبه تو سن پایین هم مجازه

اب سیب میتونی الان فقط

از شروع هفت

منم میگم آب پرتقال طبیعی بدم اونم میترسم

اب هویج چی الان ی ماهه هویج میدم بهش بخارپز

سوال های مرتبط

مامان 🧸ARSAM🤎 مامان 🧸ARSAM🤎 ۱ سالگی