۳ پاسخ

زیر یکسال بهتره ندی چون قند اب میوه بالاست همون طبیعیش

میتونید بدید که خودتون اب بگیرید ولی بهتره خالص خالص نباشه با آب یکم رقیقش کنید

هیچ اشکالی نداره میتونی بدی ولی زیاد نه بچه در طول روز یک واحد میوه باید بخوره

سوال های مرتبط

مامان دلوانم💕 مامان دلوانم💕 ۹ ماهگی
مامان 🧸ARSAM🤎 مامان 🧸ARSAM🤎 ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی