مامانا بیسکوییت مادر از کی میدین؟

۸ پاسخ

بعضی وقتا به عنوان میان وعده با موز و شیر له میکنم میدم

اصلا نمیدم

دکتر ب من گفت اصلا نده

اصلا نده چون خوب نیس قنده و ارزش غذایی نداره
مفیدتر هست چیزای دیگه بده

ممنون از همگی

بیسکویت مادر نده خاصیتی نداره

اصلا نمیدم به هیچ وجه

ارزش غذایی نداره چرا بیسکوئیت بدیم اخه

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی
مامان مهران مامان مهران هفته چهاردهم بارداری
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان قلمبه مامان قلمبه ۱۰ ماهگی