سلام مامانا، به بچه هاتون گاهی بيسکوئيت مادر میدین؟

۱۱ پاسخ

چه فایده ای داره؟
قند خالصه!

نه عزیزم نمیدم بنظرم فایده غذایی نداره
ولی یبار خونه مامانم بودم فرنی پسرم خیلی شل شده بود دوتا بیسکویت زدم سفتتر بشه

اصصصصصلا

نه اصلا. هیچ خاصیتی نداره اخه. فقط قند داره

یکی دو بار دادم

نه چون قند خالص و مقوی نیست

میدم من گاهی

منم میدم همیشه

اره میریزم داخل شیر بهش میدم میخوره

من تازه دادم

اصلن بیسکوییت مادر زیاد شیرین نیس ک یبار بخورین ببین

سوال های مرتبط

مامان قلمبه مامان قلمبه ۱۰ ماهگی