گاهی به عنوان صبحانه گاهی هم چیزی نمیخوره بسکویت میدم با ابجوش له میکنم میدم
به هیچ عنوان نمیدم چون اصلا این بیسکویت برای بچه ها نیست و بسیار مضره تا وقتی غذا و میوه هست چرا باید بیسکویت بدم
آره یک مدت طولانی غذا نمیخورد منم بهش یکی دو تا بیسکوئیت له میکردم میدادم تا اشتهاش باز شد الان خیلی کم وقتهایی که خودم دارم چایی بیسکوئیت میخورم میخواد ازم بگیره بیسکویت مادر میدم یا بیرون از خونه هستم نمیتونم کنترلش کنم میدم دستش سرگرم میشه یکم میخوره یکم له میکنه
چن باری دادم با آبجوش ولی آنچنان میلی نداره ب خوردنش خداروشکر
نده عزیزم بعدا بد غذا میشه و همش چیزای شیرین میخواد
آره میدم با آب داغ قاطی میکنم یا شیر
من یکی دوبار دادم...۲ تا شو له میکنم تو شیرخشک و بهش میدم
من با شیر لهش کردم و دادم دخترم خیلی دوست داره
ندادم و نمیدم مگررررر روزی مجبور باشم
ی نصفه میدم دسش خدش یکمیش میخوره بقیه اش خرد میکنه میریزه زمین
تاحالا نه
ن نمیدم
من همینطور میدم دستشون ک نمیخورن فقط خوردش میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.