۶ پاسخ

نه ارزش عذایی نداره و فند زیادی داده نمیدونم چه عشقیه همه میخوان بدن

چرا همه مامانا میخوان بیسکوییت بدن🤨
چی داره اخه

سلام بله منم میدم هر چند روز با اب جوش ویا شیر خودم هر از گاهی هم کوچلو میکنم میزارم دهنش میخوره

پسر من دوس داره میخوره
گاهی اوقات میدم
دوتا یا سه تارو با ابجوش مخلوط میکنم میدم
ب عنوان میان وعده

ندی بهتره من تاحالا ندادم

من میدم پسرم دوست داره

سوال های مرتبط

مامان قلمبه مامان قلمبه ۱۰ ماهگی
مامان علی
آرمان مامان علی آرمان ۱۴ ماهگی