شما به بچه هاتون بیسکوئیت مادر میدین؟

۱۲ پاسخ

نه عزیزم
بنظرم فایده غذایی نداره

من دوبار دادم ولی میگن ارزش غذایی ندارع منم دیگ ندادم

میگن از ۶ماه ب بالا

اره من میدم

نه نمیدم

من که میدم ۲ هفته اس با شیر مخلوط میکنم .

من بعضی وقت ها میدم

دوست نداره چون خیلی شیرینه .

من به بچه های قبلیم میدادم ولی میگن ارزش غذایی نداره

یبار دادم🤭😂خوشش نیومد ولی

نه ندادم

من که میدم

سوال های مرتبط

مامان قلمبه مامان قلمبه ۱۰ ماهگی