۱۲ پاسخ

نه بیسکوییت مادر چه خاصیتی داره مگه! خودت حریره مغزیجات را درست کن بده بخوره

نه بيسکوئيت فقط شکم پر کنه خاصیت نداره مواد نگه دارنده و شکر داره

بیسکوییت مادر فقط بخاطر اسمش رابجه هیییچ فرقی با بقیه بیسکوییتا نداره و کلا مواد نگهدارنده و‌بیخودیه

میگن هیچ ارزش غذایی نداره منم تا حالا ندادم

دکتر بهم گفت سرلاک و بیسکوییت تحت هیچ شرایطی نده.
گفت اگه وقت هم نکردی غذا درست کنی،اون روز کلا غذا نده و فقط شیر بده اما این دوتا رو نده🥴🥴

ن نده

نه نده ارزش غذایی نداره قند هم داره اینو به یه نفر دیگه اینجا گفتم باهام برخورد کرد گفت من تحقیق کردم بیسکوییت مادر ویتامین داره 😅

اره بهش میدم

گاهی وقتا که کارداشته باشم اره

اره

هفته ای یه بار میدم دخترم دوست داره

آره

سوال های مرتبط

مامان قلمبه مامان قلمبه ۱۰ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی