نه بیسکوییت مادر چه خاصیتی داره مگه! خودت حریره مغزیجات را درست کن بده بخوره
نه بيسکوئيت فقط شکم پر کنه خاصیت نداره مواد نگه دارنده و شکر داره
بیسکوییت مادر فقط بخاطر اسمش رابجه هیییچ فرقی با بقیه بیسکوییتا نداره و کلا مواد نگهدارنده وبیخودیه
میگن هیچ ارزش غذایی نداره منم تا حالا ندادم
دکتر بهم گفت سرلاک و بیسکوییت تحت هیچ شرایطی نده.
گفت اگه وقت هم نکردی غذا درست کنی،اون روز کلا غذا نده و فقط شیر بده اما این دوتا رو نده🥴🥴
ن نده
نه نده ارزش غذایی نداره قند هم داره اینو به یه نفر دیگه اینجا گفتم باهام برخورد کرد گفت من تحقیق کردم بیسکوییت مادر ویتامین داره 😅
اره بهش میدم
گاهی وقتا که کارداشته باشم اره
اره
هفته ای یه بار میدم دخترم دوست داره
آره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.