۶ پاسخ

نه خیلی بده اگه خیلی اصرار داری حتما بیسکوییت بدی بیسکوییت خارجی مخصوص نوزاد بخر بعدم اینهمه غذای خوب و بدون ضرر چرا بیسکوییت مادر که نه سیر میکنه نه وزن میده نه خاصیت داره

هرگز
منکه تاهرجا بتونم اصلااا بهش کیکو بیسکوییت و این اشغالا رو نمیدم
نه برا رشدش خوبه نه هیچ فایده ای داره فقط باعث میشه میلش به غذا و خوراکیای مفید کم بشه والا

من اصلا نخواهم داد

ندی بهتره همش شکر و مواد نگهدارندست

من برات بیست مدل غذا میتونم بدم اگه خواستی

یدونه بدی دستش عیبی ندارع اما بیشتر نه

سوال های مرتبط