نه عزیزم
فایده غذایی نداره توپک خرمایی درست میکنم یا میوه میان وعده میدم ❤️
من جدیدا میدم چون تخم مرغ شیر اینا خورده تست شده روش
وقتی همه کاراشو کردم میشینه دورش اسباب بازی میذارم ی بیسکوییت هم میدم دستش
نه
نه منکه شروع نکردم دکترش گفت تا ۷ ماهگی اونم کلا یه وعده غذا بهش تعارف کن خورد خورد نخورد هم اصراری نکن. بیسکوییت بنظرم نده، بجاش یه چیز طبیعی خوب بده
ماشالله مو رو🩷
نه هنوز ندادم
ترجیح میدم ندم
عکس خودته موهات قشنگن
آره برای تنوع میدم دوس داره
به نظرم حیفه بچه رو بیسکویت خور کنی. چیزای مقوی و سالم بده بهش
نه نمیدم نگرفتم یعنی کلا تا حالا فعلا تمرکزم رو واجباته که باید بخوره
چه موهایی ماشالله
ارزش غذایی نداره
نه هنوزکلی مواد غذایی خوب هست که نخورده از الان بیسکوییت نمیدم بهش
اره من میدم ولی دوست نداره
نه هیچ خاصیتی نداره
نه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.