خانوما بيسکوئيت مادر از کی مجازه؟

۴ پاسخ

ندی بهتره قند داره

۱ سال به بالا

میتونی بدی عزیزم. ولی بخاطر مواد نگهدارنده ، شکر ،...زیاد خوب نیست.

الان میگن ندید ارزش غذایی نداره همش شکره و مضر

سوال های مرتبط

مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان پسرک قشنگم مامان پسرک قشنگم ۱۱ ماهگی
مامان مهران مامان مهران هفته چهاردهم بارداری
مامان پسرم امیرحسین❤ مامان پسرم امیرحسین❤ ۱۷ ماهگی
مامان حسیبا مامان حسیبا ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی