من از ۶ ماهگی دادم بهش بعضی وقتا خیلی کم میدم مثلا امشب فرنی درست کردم دو تا دونه داخل فرنیش له کردم با شیره خرما دادم بهش دوست داشت البته بماند که دو هفته ای میشه بدغذایی میکنه و امشب بعد مدت ها اینو دوست داشت و خورد 😊
از ۶ ماهگی
من تقریبا از شش ماهگی میدم دستش بخوره
دکتر من که گفت نده تا یکسالگی
من با شیرشون له میکنم صبحانه میدم
من گاهی وقتا میدم دو دونه چقد قطره آبجوش خمیر میشه میدم میخوره
گاهی هم داخل فرنی اضاف میکنم خوشمزه میشه میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.