بيسکوئيت مادر از کی مجازه . و چطوری بدم ب
بچه هام

۴ پاسخ

اگر ندی خیلی بهتره چون چربی و قند مصنوعی داره هیچ ارزش غذایی نداره

من میدم دستش میخوره از شش ماهگی مجازه ولی شما اول با شیر خشک آماده یا آب جوش له کن بده بخوره

من برا صبحونش میدم اولش از نصف دونه شروع کردم تاالان ک ۴تا میدم.
بیسکویت میزاریم ت ی ظرفی بالاش ابجوش کمی میریزیم لهش میکنی و بهش میدی

از شیش ماهگیش به بعد من ک هر از گاهی میدم ولی نه زیاد سعی کن بجا اونا فرنی ماست شیرین زرده تخم مرغ پوره سیب زمینی بدی تو همشون کره هم بزن

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی