اگر ندی خیلی بهتره چون چربی و قند مصنوعی داره هیچ ارزش غذایی نداره
من میدم دستش میخوره از شش ماهگی مجازه ولی شما اول با شیر خشک آماده یا آب جوش له کن بده بخوره
من برا صبحونش میدم اولش از نصف دونه شروع کردم تاالان ک ۴تا میدم.
بیسکویت میزاریم ت ی ظرفی بالاش ابجوش کمی میریزیم لهش میکنی و بهش میدی
از شیش ماهگیش به بعد من ک هر از گاهی میدم ولی نه زیاد سعی کن بجا اونا فرنی ماست شیرین زرده تخم مرغ پوره سیب زمینی بدی تو همشون کره هم بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.