دخترا بیسکوییت مادر از چند ماه مجازه

۴ پاسخ

دکتر به من گفت اصلا بیسکویت نده

دکتر ب من گفت اصلا نده خوب نیست ضرر داره

ندی‌بهتره الکی شکم پر کنه فقط خاصیتی نداره

بجاش بیسکوییت هوناپ بدی بهتره چون غنی شدس
ولی مادر الان میتونی بدی بهش

سوال های مرتبط

مامان آینور 💗 مامان آینور 💗 ۱۱ ماهگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۴ ماهگی