بیسکوییت مادر از چند ماهگی دادین

۷ پاسخ

بنظرم آدم نده
چرا ارزش غذایی خاصی نداره فقط شکم بچه رو پر می‌کنه
پر از قند هم هست

منکه کلا نمیدمش خاصیتی نداره فقط قنده

من میدم خیلی ام دوست داره

۶ ماهگی

شش ماهگی خیلی کم ماهی دوبار

اصلا خوب نیس ارزش غذایی نداره قندم داره چرا باید دادواقعا

من الان میدم

سوال های مرتبط

مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی