۷ پاسخ

من هفت تازه چند روز پیش دادم با شیرخشک قاطی کردم

من همیشه داخل شیشه با شیر خشک میدم اصلا شیرخشک خالی نمیخوره

من امروزدادم پنج ماهشه

شیر خشک هم میزنم داخلش . البته دو سه بار بیشتر ندادم

من از پنج ماهگی خیلی کم بش میدادم

من یه سال به بعد دادم تقریبا

بیسکویت مادر ارزش غذایی داره؟

سوال های مرتبط

مامان آینور 💗 مامان آینور 💗 ۱۱ ماهگی