مامانا بیسکوییت مادر از کی میدید به بچه ها

۳ پاسخ

هیچ وقت .

به خاطر قندی ک داره توصیه میشه بعد یک‌سالگی

قند داره ارزش عذایی نداره نمیوم هیچوقت

سوال های مرتبط

مامان پسرک قشنگم مامان پسرک قشنگم ۱۱ ماهگی
مامان آرکان😊💖 مامان آرکان😊💖 ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی
مامان مهران مامان مهران هفته چهاردهم بارداری