خیلی هاا میگن بیسکویت مادر خاصیت نداره و شکم پر کنه اصلا هم اینجوری نیس این بیسکویت هاا از اون قدیم مامانا دادن ماهم خوردیم پس ب حرف کسی توجه نکنید هر کسی ی چیزی میگه
توروخدا تا ۶ماهگی به بچه چیزی ندید جز شیرمادر این همه دارن میگن مثلا یه بیسکویت که همش هم قند چه خاصیت وزنی میخوادبه بچه بده یه خانم از۴ماهگی کمکی به بچه اش داده بود اورد پیش دکتردکترهم گفت صدباربهتون میگن از۶ماهگی این بچه روده اش مشکل پیداکرده اون وقت میاید میگی بچم دل درد برای چی قبل ۶ماهگی به بچه غذامیدید
من از ۶ماه ب بعد باپوره موز قاطی میکنم بافرنی قاطی میکنم میدم خیلی هم دوستداره
نه بابا زوده
من دیروز یدونه بيسکوئيت مادر رو تو آب حل کردم و یه کوچولو موز له کردم توش دادم خورد خیلیم دوست داشت
آره منم امروز بهش دادم
ن چهارماهگی مجاز نیس ک بخوره از هفت ماه ب بعد خوبه
من الان دارم ب. دخترم میدم
نه من اصلا نمیدم چون مواد نگهدارنده داره
هیچ چیز مفیدی نداره
من با اب خیس میکنم یکی دوبار دادم دوس داره
اره یکم بده ببین دوسداره میگن ندین بهتره
من جدیدا میدم میشینه میخوره شما نده
من با تخمه مرغ آبپز قاطی میکردم براش میخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.