۴ پاسخ

سلام گلم اگه برا دلارا کوچولو عکس یا ماه‌گرد آتلیه ای خواستی میتونم با بالاترین کیفیت انجام بدم این روبیکامه پرداخت هم بعداز رضایت شما09043693316

بیسکویت که اصلا نده،،،شکرش زیادع، روغنش معلوم نیس چیه...

عوضش فرنی رو آبکی درست میکنم یکم شیرین میکنم می ریزم تو شیشه شیر میخوره

آره من دادم چند بار اما میگن ارزش غذایی نداره منم ندادم دو بار اینا دادم

سوال های مرتبط