۴ پاسخ

منکه اول شش ماهگیش دادم باشیرخشک

فرنی بده.. فوری میخای پودر سرلاک از داروخانه بخر.. زوده برا بیسکوییت

فرنی بده چند روز
من از فرنی شروع کردم

برا شروع خوب نیس

سوال های مرتبط