۵ پاسخ

به نظر من اصلا بیسکویت مادر خوب نیست مواد نگهدارنده داره به جای اون میشه فرنی داد یا خیلی چیزای دیگه که خودمون درست کنیم

میگن خاصیت نداره قند بالا داره مواد نگهدارنده داره .کلا بذارش کنار

سرلاک از اون بهتره

من نمیدم خاصیتی ک نداره فقط قنده

من میدم ولی زیاد دوست نداره

سوال های مرتبط