۶ پاسخ

من از اول ۵ ماهگی میدم بهش با شیر خودم خیس میکنم

زود نیس؟. دکتر به من گفت اخرای پنج ماه شروع کن

والا دکتر ب پسرم گفت تو چایی نرم کنم بدم ولی من هنوز ندادم

بیسکوییت الان اصلا نده
طعمش شیرینه
دیگه بدغذا میشه
شیرم کم میخوره

خوب نیست عزیزم پوره سبزیجات بده با میوه

زود نیست؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی