بیسکویت زیاد نده بهش ارزش غذایی نداره برا بچه هم خوب نیس. سعی کن به جاش پوره ی میوه بدی.
غذاهای طبیعی بهش بده
بیسکوییت مادر ارزش غذایی نداره شکر داره باعث میشه در آینده بچه بدغذا بشه فقط میلش به شیرینی بره
خیلی زود شروع نکردی؟
فرنی ؟زود نیست؟
فرنی
حریره
موز
سیب
مامانها! لحظههای نوزادی زودگذرن، اما یادگاریهاش میتونن همیشگی بشن.
اگه دوست داری یه تابلوی خاص از اولین وسایل یا مشخصات کوچولوت داشته باشی، من کنارت هستم.
خبر خوب: لازم نیست حتماً هزینه قاب کامل رو الان بدی! میتونی «فایل باکیفیت و اختصاصی» طرح رو از من بخری، با هزینهی خیلی کم روی هر متریالی که دوست داری چاپش کنی و سر فرصت، با سلیقهی خودت قابش کنی.
یه هدیهی موندگار برای اتاق فرشتهات... 👼🤍
برای دیدن مدل ها
وقیمت
به این شماره در پیام رسان بله وایتا پیام بدید
09168070572
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.